04 november, 2008

seg :(

jag har nyss insett, ja jag fattar hur efter jag är, att min obligatoriska onsdagsöl på harrys inte kommer bli av :(. Varför? Jo, jag käkar gula piller i form av antibiotika.
skit också, blir verkligen deppig. Onsdag betyder harrys och quiz, sen kåren.
Jag ska nog faktiskt fråga om ja får passet på black jacken imorrn på kåren. bra ide mia, bra.

så chefen, om du läser detta, innan jag får tag i dig, hör av dig!

och ja, han läser :)

sötkillevillsesisthlminovembermenvågarmiaåkapådejtändådär.com?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, why not? Ta du morgondagen på kåren så tar jag den 19:e kanske.. Klart han läser, spännande att följa Mias extraordinära liv:-). Men dejt ända upp i sthlm, njaaa, då ska han vara bra!!

Desireé sa...

jaa då bjuder han på resan upp o hem förmodar jag? och mat och en passionera dejt ;). men blond sthlmare.. mjaa, då får han va bra som sagt ;)