06 november, 2008

Ett dygns arbete....typ

Tjolahopp. Igår satte jag igång med träningen efter en vecka utan, var MYCKET härligt faktiskt. Löparbandet en halvtimme bara, plus något annat, sedan fick det räcka med tanke på mitt hälsotillstånd för tillfället.
Efteråt blev det lunchbuffé med Hanna, massvis med gott, fast den friterade kycklingen uteblev (whot?)...

Efter det började mitt hektiska dygn:
*14.45-20.30 Fetto
Sedan snabbt hem (15 minuter), slänga på sig sjortan och slipsen, för att bege sig mot kåren.
*21.30-02.30 Kåren, gick faktiskt bra.
Var en liten skitunge som fuskade, såg han i ögonvrån när han fifflade på marker, han förlorade också kan tilläggas... Blev arg och röt till ordentligt, inte första gången samma kille var lite sniken heller. Han tittade oförstående på mig, men vid ett senare tillfälle hörde jag hans kompis fråga vad dom skulle hitta på, varpå lillskiten svarar "jag ska se om jag kan fuska till mig en dubbling"... Han vann inte ett skit efter det :).
Efter det fick jag sjuts hem av min snälla chef, efter ett välbehövligt vattenstopp på Statoil :).
Somnade strax efter 3, och vaknade kl kvart i 6.
Skuttade motvilligt upp för att jobba.
*7-15.00 på Fetto igen.

That's my dygn liksom. Somnade på dirren när jag kom hem också, men min mysigaste vovve jämte. Sedan har kvällen spenderats framför tvn med EMA MusicAwards där mina favoriter The Killers spelade. Mums :).

Inga kommentarer: