03 november, 2008

lite mer ingående?

jaha, nu har man suttit på travbanan några timmar och tjötat. Erik A snodde godis och jag blev attackerad av en galen dansk som tyckte att jag kunde äta salladen själv så han slapp den, jag svarade att jag tyckte hästarna skulle dra lite mindre i vagnen, så det var därför han fick dom. Han blev sur..

Hur som, jag har fått en förfrågan om att åka upp till sthlm och träffa en grabb, vad tycker ni? Han var ju supertrevlig och allt, men jag vet inte. Jag är ju så jävla feg när det gäller sådant. Dessutom blond sthlmare, den tredje i år. Yeah?

En sak jag funderade på igår på bion var det där med homosexualitet. För när det var en kärleksscen, så blev alla tysta och man kände att stämningen blev lite generad. Någon fnissade lite sådär försiktigt? Är vi inte redo för homon helt enkelt? Filmen var annars fin och bra, även om jag var för trött för att uppskatta den..

btw, vissa killar ÄR idioter rätt och slätt. Fyfan alltså.

1 kommentar:

Desireé sa...

mhm det är dem. och sen när blev desperate housewifes med dramatiskt o lite sorligt än allt sex =(vart tog sexet vägen?