07 september, 2008

Min lilla läsarskara

Jag vet att ni finns, och ni får väl ha tack dårå för att ni läser vad som sker i mitt konstiga liv.
Vi har allt ifrån lillasyster, en mamma då och då, vänner, kollegor/chef, sneaky people och självklart det nattens blogg ska handla om.. ett EX. (som gärna påpekar att han gör det också, men det är okej, du får läsa :))


Ämnet är då EX.
Denna helgen är nämligen numera utsedd till EX-WEEKEND. Varför?

Jo, igår såg vi (jag, D, L och G) massvis med X. Först såg vi Linns, sedan ett av mina, sedan en av Dessis, sedan Gabbes (O:), sedan ett annat av mina, sedan Dessis igen.
Idag när jag kom till jobbet sitter mitt, Dessis och senare Linns där. En halvtimma innan close up så kommer det första av mina, och står och bokstavligt talat tjatar på sina vänner att han varit ihop med mig. Wow, måste varit dom grymmaste två veckorna i mitt liv. NOT.
Konstaterande: Vi lever i en för liten stad.

Btw, fick 16:- i dricks idag. Av en tjej, som inte ens spelade, bara för att jag "såg så jävla go ut". Sedan tog hon med sin spelande pojkvän och gick...

Inga kommentarer: