06 september, 2008

sämsta ragget ever

måste bara berätta om det största offret på i denna stad. Jag & Dessi står o dricker vid ett bord på Valentine (skabbhak jag vet :)). Men så kommer en kille, inte så vacker, fram och frågar "Ska ni med ut och röka?"..
Dessi svarar att Nej, vi röker inte.
Killen är dock lite smått desperat och menar på att vi ska göra honom sällskap ändå. Nix Pix. Not now, not ever.

Kim spydde ner halva Asian, och Hannes, du gick i det. Jag skulle precis faktiskt hojta till när du klev i det, too late.
Senare fick jag agera Kim-vakt, för han försvann hela tiden. Så när Miche skulle beställa dricka fick jag vara barnvakt.

BTW så gick mitt linne sönder.. Så Dessi och jag fick rycka in med våra mycket begränsade talanger. Från och med nu åker ALLTID nål och tråd med i väskan.

Inga kommentarer: