07 september, 2008

En dag i Malmö

Idag var det TravDerby, var trevligt. Fina hästar, finast var Emmas passhäst Olympic Express som tillomed vann, som jag tyvärr missade att se men var inne o klappade om innan värmningen. Passade på att krama min absoluta favorit-Emma med.

Strosade omkring, ville inte sitta på en jävla stol hela dagen så blev en hel del vandrande fram och tillbaka. Dock inte så jävla social idag eftersom jag knappt hade sovit inatt.. märktes nog framförallt i bilen.. Menmen.

Nu måste jag klaga här med, men sanningen är ju den att nu börjar jag bli trött på att vara singel. Han kan vara smal/tjock - lång/kort - ful/snygg - brunhårig/ljushårig - svart/vit.. ja vad som helst egentligen. Sålänge han tycker om mig. Typ så känns det.
Martins förslag om den där stridspilot läkaren som var snygg och från norrland kanske?

7-17 imorgon, sedan travet tror jag. Hälsa på lilla hästen som flyttat dit.. :(

Inga kommentarer: