19 september, 2008

Dagens update dårå

Jenny gumman, om du bara visste vilka språkfärdigheter jag besitter ;). Är faktiskt duktig, och har alltid haft höga betyg på uppsatser osv. Dessutom MVG på alla Nationellaprov som inkluderat skriftlig del. Nog sagt om det, jag var inget underbarn i skolan.

Hur som, idag har det varit en lugn dag rent ut sagt. Jobbade mina timmar på Fetto utan problem, åt en riktigt god Pasta/Kebab till lunch. Nu tänker ni "fy fan vad vidrigt", men det är faktiskt smarrigt när man är hungrig. Eller så är det bara en sanning att hungern är den bästa kryddan!*

Efter jobbet behövde jag pengar till bussen hem, så jag tänkte kombinera detta med ett besök på min kära moders jobb. Där fikade jag men hennes kollegor. Samtidigt ringde telefonen och det var Christer som ville att jag skulle komma ner till banan för o gå igenom lite till, sagt och gjort, mamma fick sjutsa mig dit.
Sedan hälsade jag på "Lillan", som då är våran 3-åriga russflicka som bor på travbanan. Där skulle dom ha kurs, så jag fick massa kramar från diverse småflickor som verkar tycka om mig. Härligt att man kan vara någons förebild =).

Nu är jag hemma, och har käkat en macka och busat med Bamse. Tänkte ha en lugn kväll med Danne, Mankan och David, we'll see 'bout that!

SYSTEMET NU; HEJ!

Inga kommentarer: