18 september, 2008

Dagens Ros och annat smått o gott




Idag hade jag sovmorgon, sjukt härligt. Senare kom iaf mamma hem och hämtade mig, hon hade hamburgare med sig. Så det fick bli min frukost, men som sagt " I TAKE IT" ;).
Sedan åkte vi ner till banan, där jag hittade Christer och pratade lite med honom om helgen. Verkade inte så himla svårt. Men det borde det inte vara. Jag hade ju för sjutton stalltjänst när jag var 9-10 (typ 20 ponnysar!), så att klara av 10 stycken unghästar när man är 20 verkar lite lättare.

Jaja, klockan var inte så mycket men jag ringde pappa som körde mig till Netto en timma för tidigt, vadå no life? Men det var ju tur, för där sprang jag på Titus :). Snäll som han är fick jag en bakelse med blåbär, som var smaskig. Fick ett rör med hallon-brustabletter med. Så nu får jag vara duktig och ta dom också.
Mutor fungerar på personalen, nu kan han be mig jobbar vart som för jag gör det! Nästan iallafall..
Eller så har han bara tröttnat på att jag jämnt och ständigt är sjuk och skadad. Men doktorn på Tisdag klockan 8.00. Mediiiciiin!
Hur som helst; det gjorde min dag. Tack så mycket. Hoppas att din ångdammsugargrej fungerade också!

Annars en ganska chill dag i övrigt. Mest kassan, som gick bra idag, inga missöden.
Snart är det helg, blir lugna gatan hela helgen. Får tillomed jobba i stan, tack igen T.

1 kommentar:

Anonym sa...

vet inte om du bara var sugen eller om du övat i hemlighet (hehe, du kanske sitter uppe på ngn vind någonstans och fusktränar) för ditt sätt att skriva på har blivit mycket bättre! Inte för att det var dåligt innan, men det är himla skönt att läsa en lång text med förklaringar och så.. bra Mia!