21 september, 2008

Tydligen..

.. så har min granne fest ofta. Och tydligen, ska jag dit nästa gång enligt en viss herre som satt vid mitt bord ikväll. Vi får väl se, det tog honom 1 timme innan han fick mitt nummer så han kunde sluta tjata.
Hans ex däremot blir väl inte glad, men varför ska jag bry mig? Ex är skit och det är numera allmänt känt.

På tal om ingenting: Idag, söndag, firar vi att jag för fyra år sedan förlorade oskulden. Det tycker jag ska uppmärksammas av typ Dessi. :) Hon vet vad jag syftar på!

Godnatt, nu ere sängen i någon timme inna jag börjar jobba strax innan 7 imorgon.

2 kommentarer:

Desireé sa...

hahhahahah nawww jag som satt o tänkte på det för ett tag sedan, sicka tider det var :), o lilla san. ja och ex är mestadels skit, och defitnitvt ex ex:P

Anonym sa...

Äsch, så dåliga är vi inte! Ibland finns det litet stoft av snällhet i oss !