18 september, 2008

Två är magiskt

Idag är en dag fylld av tvåor.

Jag har tagit 2 panodil.
2 japp köpte jag, eftersom daniel, min kära kollega och vän åt upp ena halvan. I en japp finns nämligen TVÅ bitar.
TVÅhundra 90 kg naturgodis lastade jag idag.
Två gånger har jag somnat idag hemma, först imorse när jag insåg at jag var hela 1 timme för tidig, sedan efter jobbet.
2 plastglas
2 skärsår
Andrakassan också
Endast 1 pasta, men jag hade önskat 2.
Två gånger har jag fått ladda mobilen
jag är 2a i kuskligan..
och nu tog tvåorna slut. Då är det dags för jobb.

Imorgon kikar jag inom Untersteiners stall och checkar läget inför helgen. Men jag har väl haft stalltjänst förr så det borde inte vara något nytt.
Sedan Netto till halv 9, följt av en soft kväll av SÖMN :)

ps, mens TVÅ grr denna månaden, en till 2a liksom. :P min kropp pallar inte stressen så den ligger nog en månad före ;)

Inga kommentarer: