15 februari, 2008

Då var det Fredag igen

Jaha, en vecka har det gått sen senaste uppdateringe, riktigt kasst om ni frågar mig. Men jag är faktiskt ingen bloggare i grunden!
Jaha, dagens händelser har utspelat sig ute mestadels.
Dagen började med att släppa ut mina hästar, vilket följdes av en kort kiss runda med Bamse. Sedan gick vi in och åt frukost, Bamse fick sin nya lyxmat.
Efter det däckade jag i soffan i någon timme eller sådär, för att Linn senare skulle kunna komma och tjata upp mig.
Vi gick ut och tog in Lillan och Zamir. Jag körde Lillan, med helstängt i 4 varv, medans Linn red en rejält stel Zamir.
Sedan tog vi in Ina och Filur. Jag körde min tant Ina och Linn gjorde något hon längtat efter i 4 år typ. Hon red på SIN häst! Ja, den tanige skiten Filur som ingen tror kan springa.
Men det kan han visst och kunde hästar skratta och jubla hade han definitivt gjort det idag..

Båda två sken upp som solar!
De hade galopprejs jämte en hårt pullande Ina som hade en frusen Mia i vagnen.

Sedan busade vi med Bamse en stund ute i trädgården som vanligt.

Nu ska jag ut och mocka så allt i stallet hinns med, för sedan ska det jobbas ikväll!

Bye Bye

Inga kommentarer: