09 februari, 2008

Tack, Herr Okänslig

Alltså hur jävla mkt får man lov att dra ner någons glädje??

Nu sitter jag här, har hittat massa recept JAG vill prova. Ett är Kycklinggryta, som verkade innehålla massa goda grönsaker med.
Jag kanske inte känner för samma jävla husmanskost och vanlig Svensson-mat som stuvade makaroner och spagetti och köttfärssås VARJE dag.
Men nej, då kommer min kära far och säger: Jasså, jaha när fan ska du hinna med det då?
Han får ett svar att efter vi har tagit hand om stallet.
Varpå han kontrar med "Typiskt, en dag när man ska göra allt, och DU ska göra mat", lägger en suck och går och lägger sig.
TACK liksom..

..och jag är otacksam och aldrig hjälper till? När man vill FÅR man inte, eller vad som nästan är värre, man gör det men ingen uppskattar det. Lär inte bli ngn övningskörning imorgon heller då, för lördagar är som alla andra dagar. Fullspäckade i alla andras liv, utom mitt..

Inga kommentarer: