17 februari, 2008

sliiiten rejält

Ojoj, igår var det utgång. Jag kan bara säga att tjejer har det extremt bra.
Frågade en polare om jag kunde få SMAKA hans kaffeshot, men istället fick jag en egen. Plus i kanten till Totte ;). Extra plus för att du fick mig att dricka just Kaffe!
Märks att man inte druckit på ett tag för fy fan vad kul det blev snabbt.
Alla kom också som skulle komma ut. Vilket var bra, desto fler personer, desto roligare!
Hamnade till slut på B&B med killarna, var skoj. Fick några shots där med och ni som känner mig råkar kanske veta att shots för mig = hjärndöd i 15 minuter efteråt.

Måste ju säga att det var sjukt kul att träffa Max, haha, Sländan rules eller vadå?
Kvällen avslutades med Mc Donaldsmat efter att Dennis gett sig in i kriget.
Vad är det med folk och mc donaldsmat på natten?
Tog en soft svarttaxi efter det och sen sov jag och A i soffan. Thats that, nu har jag sagt det. Jag är svag för honom helt klart. Goaasshh, tur att han inte är i stan allt för ofta!

Ska dricka upp min cola nu, innan huvudvärken tar fart igen. Tjiiing.

Inga kommentarer: