10 september, 2008

Vi dog inte idag heller.

Idag skulle världen gå under, men det gjorde den då inte. Så nu måste man arbeta på igen.. Kl 15.00 är det dags för dagens pass.
Ikväll ville Dessi haft med mig till Kåren igen, men nu sa jag nej. Jag känner att jag inte orkar rent ut sagt. Har dessutom inte råd med någonting känns det som, eftesom jag och Casc ska med Josse och Yra till Jägersro på söndag och tävla.

Ni förstår inte hur seg jag är, och imorgon ska det bli ruskigt gott att vara LEDIG hela dagen. Likadant på Fredag, då är min enda uppgift att åka ner till banan och köra ett litet lätt jobb me pållen inför helgens tävling. Blir nog bra.

Till helgen vill jag hitta en Hemmafest, men det ser ju mörkt ut. Får övertala någon att ha en, är trött på skabb-haken i stan..

1 kommentar:

Jenny sa...

kom till örebro och festa på en rejäl kårfest ;)