10 september, 2008

gäsp liksom

sova sova sova, säng säng säng. vem var det som sjöng/sa det??
Hur som helst, ska somna nu. Varit en lugn dag. Skrattade faktiskt lite åt folk idag och jag tror jag börjar ändra uppfattning om vissa saker.
Joannas mamma handlade idag, likaså Majsan, och Malin S pappa Mats, och killen som var min tältgranne på Hultan i sommras. Han kom nästan ihåg det, han kanske hade kommit ihåg bättre om jag sagt att hans kompis försökte ha sex med mig när han var svinfull, dvs inget bra ligg alls. Tror jag knäckte han med att skratta åt honom, för han drog ganska snabbt och glömde sina kläder.... :)

Vet ni, jag och Josefine ska ju tävla i helgen, och vi har haft årets tur. Våra loppsponsorer är Ludde (josse) och Takter (jag). Så det är rätt kul att köra i sina favoritkuskars lopp :) Bara vinster räknas.

Imorgon är jag ledig, vill någon hitta på något skoj med mig då?
Typ en fika, en naturupplevelse eller något, bara hojta :)

1 kommentar:

Desireé sa...

det är väl typ galenskaparna! haha =), låten alltså