15 september, 2008

Jobbelijobb

Än en gång har jag fyra jobb, för jag kan inte tacka nej till att jobba. Så ni som läser detta, be mig inte jobba på fler ställen nu. Blir dock bara var tredje vecka, men ändå. Mocka bajs och hantera virriga unghästar.

Var kul idag att folk visste att ja vann igår, och blev glada :). Wiho.
Imorgon ska jag jobba med, för dansken är sjuk, jag börjar med bli sliten nu. Håller på o få en rejäl nackspärr, torrhostan ja fick för några veckor sen är kvar och blir värre igen osv osv. Vart köper man nya immunförsvar?

Är också riktigt trött på kaxiga småbarn, dra åt skogen. Vet att jag måste vara trevlig och en förebild, men låt mig skälla ut odågorna, snälla?

Idag insåg jag att vissa bra saker tar slut, och nya börjar. Hallelujah, nu lägger vi in stöten!

Inga kommentarer: