16 september, 2008

Äckel dag

Orkar inte skriva en löpande text idag, så punktar all skit som hänt idag:
  1. Började 7
  2. Frysen direkt, dvs frysa fingrarna av sig. Fick sno Toves fleece.
  3. Kiwi helvetena, går ju inte in som dom ska i datorn.
  4. Huvudvärken slog ner som en blixt
  5. Avsnäst av en kärring som tyckte jag borde ha koll. Det hade jag, hon hade bara tagit fel sort, därav inget extrapris.
  6. Hostattack, satt och grät i kassan för jag inte fick någon luft och ville bara lägga mig. Najs.
  7. Extrem smärta i magen, kan jämföras med att få missfall, tro mig jag vet hur det känns.
  8. Tjaffs
  9. Lång väntan på att få gå hem, var ändå kvar en timma senare!
  10. Ska jobba varenda dag denna veckan, får skylla mig själv, men det är deperimerande att jag måste döva huv jag mår med arbete så jag slipper fundera på saker och ting.
  11. TRASIGA NAGLAR efter all slit idag.
Så Hannes, ursäkta att jag märker ord, jag är bara sjukt less på mig själv idag. Slänger ur mig elaka saker hela tiden. Men det heter ändå statIstik och skar!

Okej, positivt idag var min mattant från dagis som hälsade på! Majsan & Arne också, samt Matilda som tar kort på ponnytravet. Och att jag fick mer jobberbjudande, så nu måste jag välja igen. 5 jobb går inte..

Och nu var det dags för mat, köttfärsås och spaghetti, kunde ju varit roligare!

Inga kommentarer: