18 augusti, 2008

vad händer?

Vilken dag alltså.
Började med att jag vaknade halv 6, har ingen aning om varför min hund sprang omkring då?
Sedan halv 9, ut med hästar och sedan sängen igen. Har blivit sjukt trött på sistone, mer än normalt. Sov väl till strax innan 12, då var det bara att slänga på mascaran och parfym och dra till jobbet.
Tyckte jag gjorde ett bra jobb idag, har tydligen en MYCKET söt kollega, alltid bra. Han har bergis flickvän också! Iaf blev det en timme extra för det va strul.
Skulle sluta 5, var hemma kvart i 8..

Iaf sen hem då, käk, dusch, OS. That's about it.
Blev medtvingad(??!!) till Kårens premiär den 3e september, hoppas jag fortfarande går in gratis, måste kolla detta imorgon med chef nr 2.
Vi ska försöka hitta mig en lämplig kille, dvs en snäll och relativt söt. Det är typ kriterierna.
Han ska inte heller känna NÅGON som jag känner, utan lära sig umgås med dom efter hand.

Dagens tips: Greek!

Inga kommentarer: