20 augusti, 2008

Snyggmaraton @ Netto

Idag vandrade den ena snyggingen efter den andra in, mycket tillfredsställande ögongodis!

Måste berätta om dagens i särklass roligaste/jobbigaste;
En tant kommer in, handlar för en liten summa över 100 :-, och stoppar mig efter bandet slutat rulla. Hon visar då ett kvitto, från igår, som det var mycket otydlig text på pga bläcket var slut!
Hon säger att jag ska skriva ner allt hon köpt, efter mycket övertalning gör jag detta.
När jag är klar räcker jag över lappen varpå hon säger "PRISERNA OCKSÅ!".
Nej säger jag, och påpekar kön bakom, någon anna får hjälpa dig, kanske ngn anhörig. Men sådana hade hon så INTE.
Iaf så tar jag betalt av dagens varor, och påpekar sedan att det inte heller nu finns ngt bläck i skrivaren.
Då säger hon det mest korkade någonsin "Hur ska jag då veta vad jag kört?!!"
Och jag svarar helt enkelt "Kolla i kassen :D" och fortsätter med nästa kund.
Fattar inte hur folk orkar ens!

Ska göra en "Oskar" - dvs skriva ner allt och ge ut en bok sedan :)

Pajkastning i bloggen verkar ju populärt, eller?
Men du K, jag var ledig igår.
Kanske ska börja publicera mitt schema så folk vet när dom ska handla eller välja det mkt dyrare alternativet :)

Inga kommentarer: