31 augusti, 2008

Ibland ska man ha lite förtur också...

...även om det bara handlar om en skitsak som att komma före i kön på skabb-krogen i Halmstad, eller slippa betala inträdet på samma skabb ställe.
Igår fick jag snällt en kram av vakten som lät mig glida förbi, väl där inne i entren var det äckligt mycket folk. Men där stod prins nummer 2, vakten sedan kvällen innan på jobbet. Tog bort "spärren" och log.
Tackade snällt och log tillbaka.

Sådana skitsaker kan göra en kväll mycket bättre.

Även om Lisa igår sa att jag var så glad att jag smittade av mig, men det var jag också. Kunde inte vara stilla. Var sjuukt lycklig över min dricks, mina kunder som fick mig att känna mig grym ett tag. Hade mina absolut trevligaste gäster någonsin igår, måste bara skriva det för då är det verkligen skoj att jobba!

Tack även till världens bästa chef Titus. =) vet inte hur mycket du ljög ihop men du gjorde mig glad iallafall!

Inga kommentarer: