31 augusti, 2008

i really need a boyfriend

Sökes: Pojkvän
Finnes: Mia


Aja, igår var väl också en hyfsad kväll på jobbet. Hade en riktigt trevlig man vid bordet som dricksade mig HALVA sin vinst (500). Varför? Jo, för att jag var den absolut trevligaste, gladaste och mest tålmodiga croupieren han stött på. Så blev verkligen jättestolt och glad. Tack!
Sedan var det väl en del andra det gick bra för också, föga förvånande.

Tog mig sedan till Asian och hittade Lisa, Tony och Rasmus. Var också mycket trevligt. Stötte på Paulina som måste stått för kvällens dummaste grej på riktigt.
Jag frågade: Ahh, vem är du här med då? (tänkte typ Johanna osv..)
Så säger hon: Hah, några helt konstiga killar där uppe, heeelt random.

Kikade ditåt sedan, var inte förvånand alls över den synen.


Idag har jag huvudvärk igen, najs.

3 kommentarer:

Anonym sa...

what?? är jag trög??jag förstod inte riktigt ditt inlägg.. var killarna konstiga och det förvånade dig inte, eller var det att de var helt random som inte förvånade dig... eller var det någon annan hemlighet som du inte avslöjar :) ??

Anonym sa...

Ohh ja, dom där konstiga killarna är väldigt charmerande har jag hört =) Tyckte nog Paulina med, framförallt 1 av dom! Det hon antagligen menar Jenny är att hon blev inte förvånad över att se mig (om jag var där just då för var lite överallt) efter paulinas uttalande. Var iofs när vi gick förbi som du såg oss och frågade "Ah, är det dom där som är några "random killar"?". Så om ni egentligen träffats innan under kvällen är ganska oklart för jag har inget minne av att Paulina lämnade vid något tillfälle, men jag var ju som sagt inte där hela tiden så kan ju ha varit så :). Ha det fint!

Anonym sa...

Iofs när jag tänker efter är vi ju ganska konstiga, så Mia jag väljer att tro på dig den här gången! :)