11 april, 2008

Trevliga överraskningar

Idag har varit en trevlig dag hittils.
Jag skulle ta bussen till Sperlingsholms fotbollsplan, där skulle Annika hämta mig.
Jag hatar 400 bussen, sätter mig så långt fram jag kan alltid, samma sak idag. Då får jag ett SMS, av Tyson som skriver att han har en plats ledig bak i bussen åt mig, så knallade dit och satte mig och var social. Han märkte dock att jag var trött för han tyckte jag var tyst. Mkt sant!
Åkte 4-5 hållplatser, sa hej då till honom och hoppade in i chefens bil.

Stack till travet, där vare bara att slänga sig upp bakom Sengana. Minsta ponnyn var snabbast, och det tog ungarna vara på. Alla ville åka den lilla, snabba ponnyn. Eller så ville killarna åka med mig helt enkelt ;) haha. Hur som helst, dom var jätteroliga och jag hoppas innerligt att någon av dom vill fortsätta. Vore kalas!

Snart kommer syster hem. Då ska det köras häst, igen.

Inga kommentarer: