09 april, 2008

Mysterious Girl

Hoho, lite nostalgi när man lyssnar på Mysterious Girl - Peter André.
Jag tyckte han var snygg förr, han har fortfarande snyggdagar I suppose.
Men back in the days....
Jag är en av dom som inte lider av hans fru Jordan heller.
Jag tycker hon är sjukt rolig och faktiskt inte så korkad som många tycker.
Ska nog köpa hennes bok, eller iallafall låna .

Hann med en tur till banan idag med.
Filuren och Ina fick springa, och det såg och kändes bra tyckte vi. Positivt!
Planerade upp vårt schema för tävlingarna med, vi börjar den 27 på Hemmaplan trots allt.
Ska bli kul, kan bli spännande i år.

Den 25:e ska jag och syster till GBG HorseShow på Ungdomsledarens Dag.
Ska bli roligt, speciellt eftersom min chef anmälde oss, varpå Frida som håller i det utbrister "Vad roligt, dom är så jäkla Grymma!"..
Aww, alltid gillat Frida, hon var en av dom man såg upp till när man var mindre!
Ska träffa Nilla där upp med. Dubbelt kul alltså.


"Alla måste ligga!" - Så sant, så sant.
Godnatter katter!

Inga kommentarer: