03 april, 2008

jag tror stenhårt

Jag tror att jag har hudcancer... på riktigt.
Jo, det tror jag, min mamma tror dock att jag är fjantig, men se DEN gick jag inte på.
Sanningen är att jag hoppas, litegrann iallafall, att det är hudcancer.
För jag har aldrig, jag menar aldrig varit med om något läskigt. Det är lite tråkigt faktiskt bara det.
Den gången jag trillade i en trappa med TVÅ steg och råkade trilla rakt in i kanten på en dörr och slog upp halva skallen räknas inte. Inte heller min hemska natt på akuten i November räknas.
Men jag menar sådär läskigt, liksom CANCER.
Dessutom är inte hudcancer jättehemskt... Eller?

Okej, klart jag inte hoppas att jag har cancer, men erkänn att det vore lite spännande trots allt. Liksom sjukhus och shit. Det enda jag inte diggar är att det sitter mitt på låret..

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är sjuk, fast inte på benet utan ngn annanstans :-) Och jo, hudcancer kan man dö av...