04 april, 2008

Det var det sötaste :)

Jag klagade ju på att mitt namn inte rimmar på något, KOLLA HÄR DÅ!

Du vet, Mia,
Den drogfria
Fläckfria och felfria
Hon som gjorde en razzia
På min alliansfria svinstia
Vad?
Jo, du vet festen, den icke-problemfria
I lördags, som jag hade med en viss profetia
Hon och Dessi, den vapenfria
gav mig en Pharmacia
Du vet, en Concordia till min galleria
En Maria till min sakristia
En blåkopia av en riktig tia
En äkta stimulantia

I alla fall, Mia
Du vet, den smärtfria
Hon som inte längre är den prickfria
Hon som hoppas på kroppslig maffia
Mia, du vet, Mia
Som pluggade media
Hon är min Alexandria
Nu känner du Mia, den drogfria
Den förhoppningsvis tullfria
Som älskar pizzeria
Och som hatar alkoholfria
Nej, jag bara skojar.
Hon är den underbara, skadefria, kostnadsfria, Mia Maria!

/Jenny

Tack som fan säger jag bara, tack Jennygullet, tack!

ps, jag ber alla så hemskt mkt om ursäkt för gårdagens inlägg.. ds

1 kommentar:

Berra sa...

Hahah den va grym :). mm inget bra inlägg igår inte...