15 mars, 2008

What a night.

Igår var också supertrevligt.

Vi rivstartade med en smått sexfixerad förfest, där vi inte kände någon i stort sett. En kille skrattade vad han än sa, bara det var ganska skoj.
Sedan tog vi oss till Underbar, där vi promenerade rakt in bara. Tack liksom!
Där inne fick vi lite gratis dricka, sedan var det lite presentation av lustgårdens sexutbud.
Vi fick varsitt penis sugrör :).

Vi dansade och jag hade askul, Dessi med.
Sen kom kvällens ängel, Tyson! Charmigaste killen någonsin måste jag säga, med sin attityd och sjukt härliga dialekt. The aussie boy bought us some drinks too, cheers.

Haha sedan dansade vi tillbaka till Mårtensson och fortsatte partyt, som för min del slutade i en soffa. Ensam ska tilläggas trots vissa påtryckningar, men när jag vaknade imorse var han borta, tur det! Endast ett lakan som täcke, behöver jag säga att jag frös?

Frågan är varför mina skor idag är täckta med jord, varför jag inte spenderade en spänn igår, varför våra cider i busken blev snodda osv.

Ciao ciao

Inga kommentarer: