19 mars, 2008

Är det såhär det känns att va lycklig?

Visst, ingen fara, dont worry, dont ask. Liksom.

Jaja, shit happens when you party naked eller något.

Idag var det Tisdag, och jag JOBBADE tro det eller ej. Travet var skådeplatsen idag, vissa barn är skitsöta, andra mindre.
Hade jag varit barn nu skulle jag antagligen inte tillhört något av dem.

Sedan åkte vi hem, jag pysslade i stallet snabbt som sjutton. Lyckades spilla ut en halv hink på benet, smidigt som bara den. Andra dagen i rad.
Sedan stack jag med Sis in till Hemmakväll, mötte Dessi fixade en film. Filmen visade sig sedan vara svinkass.
Men iaf, vi tog oss hem till Gabbe och som den gentleman han är fick vi störa honom med vårat enerverande prat.
Som sagt, filmen sög, åkte hem. Hamnade vid msn, ska sova nu. Men var tvungen att ge en kort update då ingen mindre än SNEAKY D har skaffat blogg och utmanar mig ;).


Vad har du gjort av dig, för dig, med dig själv
Situationen e så sjuk
Vad har du gjort, för dig ere alltid helg
O helgen måste ta slut


Inga kommentarer: