29 mars, 2008

Nyktrare

Nu får ni ett nyktrare inlägg!

Igår va askul. En viss Australiensare drog av sig kläderna på dansgolvet, en viss svenne kvinna gjorde bort sig på toan och en neger sa att jag var vacker.

Hade en väldigt trevlig kväll på jobbet med måste jag säga, mkt trevligt indeed!
Iaf, efter det mötte jag upp D och kusinen Fredrik. Han och jag matchade verkligen varandra.
Jenny skickade sms och jag var irriterad. Dock släppte irritationen snabbt eftersom det var såpass kul.
Hur som helst, min kupp lyckades ju som sagt inte, vilket var ganska tråkigt.

Imorse körde Tyson förbi och tutade som en galning, han undrade om jag ville ha sjuts. Lika sega båda två ungefär.
Hur som haver, klockan 7 gick jag upp. Hunden spydde, hästarna skulle ha mat och sedan skulle hunden rastas. Det var då jag kände att idag blir ingen rolig dag, men jodå.
Klockan 10 fanns jag på travet och körde Trollet, mkt trevlig ponny faktiskt, trots allt man sett och hört om henne!
Sedan middag hos farmor och farfar och nu är jag hemma.
D svarar inte i mobilen, hon sover nog. Can't blame her.

Ciao..

Inga kommentarer: