29 mars, 2008

Lördag = bloggdag?

Tydligen bara jag av alla bloggar jag läser som fixxat lite idag.
Iallafall så ska jag jobba ikväll med Micke, ska bli jättekul. Igår var ju superkul så ikväll får jag hoppas blir minst lika rolig, om inte roligare med lite sällskap :).

Blev ingen fika idag, synd, jag ville träffat tjejerna.
Vi får ta en rejäl bakis fika imorgon. Alla lär ju vara bakis utom jag då, muwhaha. Sooft.

Ska inta dushen nu, på tal om den... EN PERSON kommenterade eller ens märkte att jag färgat håret igår. Haha, en ynka person, som inte ens BOR i Halmstad längre. Bara hemma över helgen, tack Jacob. Jo, dushen då, vet ni hur irriterande det är att spola ur håret i en dusch utan tryck? Jo, om ni inte testat kan jag säga att det är otroligt enerverande och lär inte upprepas.

1 kommentar:

Berra sa...

Du kanske läser fel bloggar då :D