21 mars, 2008

Ju mer jag tänker på det..

Desto argare blir jag. Helt allvarligt talat, den sandlådementaliteten har 7åringar.
Jag var inte med, det var synd, jag hade seriöst snäst av er, ordentligt. Jag trodde ni va schyssta killar, killar som hade hjärtat på rätt plats.
Snacka om förvrängd bild jag fått då.

GOASH.
Ni är för fan 20 år gammla, är det då KUL att spela jättetuff och gå på henne? Näe, skulle inte tro det.

Fan vad är det med folk?
Jag blir så irriterad när jag tänker på massa saker från igår.

Men så fanns det ljusglimtar med, när den lille tanige killen som alltid gått i samma skola tilltalar mig. Supertrevlig dessutom, där har man exempel på motsatsen till vad två andra puckon håller på med.

MVH Fröken "Hon är min kompis och I don't give a shit about you 2"

Inga kommentarer: