21 mars, 2008

En frulle på Eurostop

Det fick bli en frukost på EspressoHouse på Eurostop efter en ytterst oseriös presentjakt på Coop Forum.

Jag pallade verkligen inte äta något, allt som ska i mig idag ska vara i flytande form, utan alkohol.
Igår efter att jag och D varit i Hylte en runda och kollat in lite snygga män med biffiga muskler, så begav vi oss hem till henne. Där "korkade vi upp", sminkade oss lite och såklart lyssnade på Webradio.
Sedan plockades Jenny upp och vi begav oss till min chef. Trevligt trevligt. Sedan hamnade vi på stan, där man bla träffade Totte (HEJ!). Vi dansade omkring lite och hamnade lite överallt, till slut så hamnade jag på en soffa hos den trevlige killen som jag fortfarande inte vet vad han heter. Hjälp mig, någon?
Jag fick iaf ett himmelskt täcke. efter en liten stund, typ 20 minuter sov jag som en stock.
Därav frukosten på Eurostop kl 11.

Nu ska jag ta igen mig, tänka på VARFÖR jag har såna idioter till vänner ibland.
The J's - lägg ner, så jävla mesigt att hålla på sådär. För fan låt det vara!

Inga kommentarer: