10 mars, 2008

En hääärlig dag i Varberg med flix

Tjohosan.
idag var det sådär überskönt väder, och såklart så gjorde vi en roadtrip med Dessi som chaffis. Det var Dessi, jag, Jenny och Johanna.
Vi tog oss hela vägen till Varberg, till Sparbanken Hallen eller vad den hette. Där var det en roliga mässa kan man säga, med olika högskolor och KY utbildningar mm.
Hittade lite folk där från Kalmar som sa, SÅKLART dom sa, att det var en jättebra utbildning.

Hur som helst, där fanns ett Wii - bowlingspel vid LBS Varbergs monter. Jag får för mig att testa, för jag vet att jag är inte så illa pinkad på det. Sagt och gjort, men väskan på högeraxlen och ca 7 kg kataloger i vänster får jag iväg klotet. Killen jämte TVn dissar mig totalt och talar om hur dåligt det var, snacka om Suprise han fick när jag råkade få en strike.
det var liksom som om jag ville skrika: IN YOUR FACE LBS TÖNT, och dansa en fånig dans.
Men det gjorde jag inte och som pris fick jag något konstigt godis som jag antagligen kommer skänka till min mamma :).

Tack flickor för en trevlig dag!
Baj Baj leverpaj

Inga kommentarer: