06 februari, 2008

En tisdag till att lägga bakom sig

Idag var det Tisdag, eller Fettisdagen. Vilket Såklart firades med en sjuk skum semla. Nu ska ni veta att grädde är min värsta fiende, finns inget mer konstgjort typ.
Men av med grädden så går det absolut att smaska i sig!
Dessutom var den gratis, vem är jag att säga nej då?

Måste berätta att jag köpte skooor idag :). Då blir jag glad, dessvärre är jag sko marodör, men jag försöker bättra mig... (We'll see about that)

Föll för dessa...
trist nog blev det inte dom, utan istället dessa..

Dessa var mkt bekvämare och kan användas till mer, så fick överge förälskelsen :(.
Men vad sjutton, jag shoppar budget skor, så det kvittar, beräknad livslängd är ändå 2 månader.
Sörjer fortfarande mina röda "Hor-Skor", det var grejer det..

Güten nacht eller hur man nu säger

Inga kommentarer: