03 februari, 2008

En liten update på söndagskvällen

Kort resume över senaste dagarna...
Torsdag: Allmänt seg dag, möte på travet och Bruno hann vi med. GütGüt! Vilket följdes av en rolig kväll men lite stark sprit kanske *hhmmppff*...

Fredagen: Som vanligt, jobbade på kvällen. Nervöst var det men det gick ändå hyfsat. Fick råna Dessi på en tjuga för att åka bussen hem, och den var som vanligt överfull och jag funderade på om jag skulle behöva slänga till med "Näe, jag sitter inte jämte folk". Promenaden på Nissastigen avverkades UTAN ficklampa, endast en halvkass mobil till förfogande hade jag. Snacka om förvånad, och kanske lite rädd, man var när 5 (!!!!) bilar susade förbi.

Lördagen: Körde hästen med halva tävlingsutrustningen på, hon var pigg och glad som vanligt :).
Sedan tog jag det extremt lugnt faktiskt, somnade i soffan unden en skön filt vid 4. Tröttheten kom springandes när jag kollade på Annie, ni vet den där musikalfilmen om en rödhårig föräldralös unge.
Sedan kom en röd bil och hämtade mig och det bar av till Växjö.
Helt klart mitt favoritställe hittils faktiskt.
Kom hem lite innan 5, så då dåsade jag ner i sängen eftersom soffan oturligt nog var tagen av min bror (!! igen), vilket aldrig hänt förr typ.
Klockan 6 ringde det en kille, antagligen lite för full för sitt eget bästa, slängde på luren i örat på honom o sov vidare till halv 12.

Söndag: Åkte till travet, inredde lite med dom andra, vilket var kul faktiskt. Blir jättesnyggt!
Nu har jag slängt i mig en pizza, sista på länge. Haha, nya regler nu, gillar inte det nya.

Ciaaooo nu bär det av till en Tv, innan ögonen slocknar.

Inga kommentarer: