07 november, 2008

tjuvaktigt

Sara slängde ut en lista på sin blogg, eftersom jag är en liten tjuv, så gör jag med det.

1. Vilken svordom använder du mest? Faaaeeen

2. Äger du en iPod? Ja, den HITTADES dock på festival...

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06,00

4. Hur många resväskor äger du? Ingen

5. Använder du flip-floppar? aldrig i livet

6. Var köper du dina matvaror ifrån? Pappa handlar, så Maxi..

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta den

8. Vilken var den senaste filmen du såg? PS. I Love You, fast den är dryg som fan.

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? Kompisen!

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Betala tillbaka min far ;)

11. Har någon någonsin kallat dig lat? Om dom har..

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? NeverEver

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? en förfest CD, med de senaste partylåtarna

14. Vilken är världens bästa artist just nu? Ingen jag kan komma på just nu

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ehm, jooo eller hur..

16. När var det senast någon stötte på dig? Igår :D

17. Vad åt du till middag senast? hemmagjord Pizza

18 Använder du huvtröjor? Absolut!

19. Kan du vissla? Busvissla

20. Vem var den senaste som ringde dig? Daaaansken

21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? Allt med fart i och som INTE snurrar runt snabbt..

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Klart dom gör, men behöver jag bry mig?

23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 035

24. Tittade du på tecknat när du var liten? Vem gjorde inte det liksom..

25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? 20 minuters bilresa typ

26. Hur många syskon har du? 1 bror och 1 syster

27. Är du blyg inför det motsatta könet? det händer nog

28. Vilken film kan du alla replikerna till? En reklamfilm från gymnasiet, där jag hade enda repliken ;)

29. Äger du några popband t-shirts? NixPix.

30. När flög du senast? I Söndags

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 st

32. Läser du för skojs skull? Veckomagasin, nothing more

33. Pratar du några andra språk? Änglish

34. Diskar du din egen disk? Låter maskinen göra jobbet

35. Har du gråtit offentligt? Om jag har, har väl hänt ett antal ggr.

36. Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär eftersom jag inte är kapabel till att använda en laptop enligt vissa....

37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Mestadels

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, isåfall en tatuering..

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Har aldrig varit på en "riktig" dejt, och de på låtsas fick jag fasen betala själv.

40. Kan du kasta macka? För många år sedan

41. Har du någonsin varit på Jamaica? nix

42. Vad har du med dig in på bion? En påse från HemmaKväll och en Cola

43. Vem var din favoritlärare? Engelskalärarna på gymnasiet

44. Har du dejtat någon av en annan religion? Jao, det har jag faktiskt gjort

45. Vad har du för väder? Mulen natt typ

46. Har du en blogg? Vad är det för fråga, Har påven en balkong?

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Engelska och BILD & FÅÅÅRRMMM

48. Gillar du att flyga? Det är ganska mysigt faktiskt, snart bär det upp igen :)

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor är viktigt för mig

50. När sov du senast på golvet? I sommras, jag trillade av sängen som iofs var på golvet redan...

51. Vilken är din favoritdrink? Får i mig det mesta utom MJÖLKdrinkar. Dom ger jag bort.

52. Gillar du din boende-situation? nej

53. Vilken är din mammas hemstad? Jälluntofta? Finns väl knappt med på kartan.... småland iaf

54. Din pappas hemstad? Halmstad

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 5

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Periodvis, hinner knappt sova stundtals

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Går inte i skolan, men mellanstadiet var en kritisk tid.. haha

58. Vilken är din favoritfrukt? Granny smith äpplen

59. Äger du en digitalkamera? Japp

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21

61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nej, bara när det är brutalt fel

62. Tror du på liv på andra planeter? Nej

63 Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Inga namn nämns i denna blogg angående det.

64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag har en uppfattning, men skriver jag den här blir jag anmäld..

65. Vad var det senaste du åt? Satsumas

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Mestadels killar, faktiskt. Men mina tjejer är alltid mina tjejer!

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Skulle vara kort och på M, därav Mia.

68. Gillar du senap? Nej, vidrigt

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Det löser sig"

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jaaa jaaaaa jaaaaaaa, om någon är med mig där uppe!

71. Har du varit inblandad i en trafikolycka? Ja, eller blev påkörd. Härlig chock, not..

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Skulle aldrig falla mig in

73. Tycker du om att krama folk? Kramar är världens språk

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Beror på vem det är, ibalnd blir man lättad.

75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Minns inte titlen, men bra var den!

76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen, är det bra eller dåligt?

77. Vad är du allergisk mot? Katt, Hund, Pollen, Gräs, Damm, Gråbo, är inte det bra för någon som i princip bott i ett stall halva livet och älskar mjuka djur?

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, men ibland tänker man till självklart.

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Max var ju upptaget, så något annat kort..

80. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? Kollar vädret och drar på mig varma kläder.

81. Vilket är ditt roligaste barndomsminne? Har många, många bra.

82. Vad får dig att gråta? Gripande filmer, musik och tragiska levnadsöden.

83. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Mina ben måste jag säga, lärde mig tycka om dom när jag spelade fotboll.

84. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Uppenbar fråga, inget svar.

85. Vem är din knasigaste vän och varför? Måste vara Sara faktiskt, men det är därför jag gillar henne så mycket. Har aldrig tråkigt med henne!

86. Har du gjort någonting olagligt någon gång? Kissat ute, snott en chokladbit?

87. Vilken musikkonsert var du på senast? Tror fan d va Hultsfred 08, Robyns konsert sista natten. MAGISK

88. Vad har du för färg på tandborsten? Blå, Vit och grön

89. Har du varit med på tv någon gång? Ja, typ två månader sedan sist.

90. Har du levande blommor hemma? Klart

91. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? Svart, Vitt och tro det eller ej rött.

92. Har du körkort? Nej

93. Har du en bästis? Nja, jag vet inte det, men ett par vääääldigt bra vänner!

94. Hur ser dina sängkläder ut? Svart/vita.

95. Vad får dig att koppla av? Musik, musik och musik

96. När skrattade du hjärtligt senast? Måndagskväll, komiken haglade

97. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? Spela Bingo och mata duvor

98. Vilken var din bästa ålder? 19,5 , när allting ordnade upp sig igen.

99. Berätta om någonting du ångrar. Har du ett år så visst!

100. Vad skulle du helst av allt vilja göra just nu? Krypa ner och mysa i en nybäddad säng...

Inga kommentarer: