22 november, 2008

Sjukt

Igår var det ju Hannes fest, trevligt var det, även om man fick lite blickar som nästan kunde mördat. Men "Det sket man väl i"...
Det var iaf jag, Dessi och Alice, lite som de tre musketörerna fast flickor, haha.
För att citera Alice "Jaa, jag hälsade på 15-åringen... ellerhon såg iaf ut som det".

Det blev taxi in till stan med bla Paddegossen, mycket trevligt. Så hoppa vi av i stan, tog ut pengar och begav oss dit alla andra var... China Town. Slängde iväg lite sms för att se vart andra kompisar var och dom var på Skabbstället, så stack dit. Träffade ju de stackarna som jag tvingade o vara kvar ute fast dom ville hem ;), Totte och Erik. Favoriter.

Sprang på Rasmus med, också trevligt och medans jag stod och pratade med honom fick jag ett dirty sms av en kille på andra sidan baren. Haha, jisses så lustig han är ibland.
Kvällen slutade med en stor pasta som jag delade med Erik eftersom den var alldeles för stor, och blev dessutom kall på vägen till deras lägenheter. Sen satt vi och diskuterade diverse livskriser jag och Totte, det var ju knappast givande alls.

Ibland orkar man inte åka hem, då får man somna till någon film hos en kompis, klassiker vid det här laget ju. Imorse kom pappsen o hämtade mig, så nu är man hemma.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skabbstället=Ida´s????????