17 november, 2008

Kära läsare

Kära läsare.
Även om ni är anonyma eller har sagt till mig att ni läser, korta eller långa, snälla eller elaka, aktiva eller inaktiva, fattiga eller rika, tjocka eller smala, gamla eller unga, pojkar eller flickor, så är ni sjukt jävla kassa på att kommentera. Inte ens ett hej liksom.
Vet att det hittar hit folk då och då, (hej på er!), men det är lika jä*la trist att skriva om ingen bryr sig om att svara.
Måste jag provocera er innan ni svarar? Uppenbarligen :).

Så; med risk för att bli anmäld på denna sidan; YOU SUCK!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker ju att jag lägger in en fin kommentar lite då och då iaf!

Desireé sa...

haaha mia då. OC äger!

Mia sa...

bu va ska jag då läsa?

Anonym sa...

4 nu då...kom igen, en till bara! :-)

Anonym sa...

så....

Anonym sa...

hahaha jag tror titus gjrode en smygis;) men då gör jag med det så kommer vi upp till de gyllene 5 (6)=)

Mia sa...

FUSK HÖRRNI, FUSK!

Anonym sa...

Nej då, här fuskas inget