30 oktober, 2008

Varför?

Varför är han inte äldre? Han är ju sjukt söt. Tycker jag iallafall, lång och rolig också. Tydligen duktig och smart i skolan med, han läser ju ändå på HH. Men så var det det här med åldern. Visst är inte 19 något problem när jag själv känner mig som 12, men ändå.

Jag säger då det, småbarnsraggaren-Mia. Akta er.

Imorgon eftermiddag flyger jag iväg norröver, till Stockholm för att träffa Marlene, Jenny och Nikolina. Ska bli roligt värre att ses igen. Nu känns det som om man har lite mer koll på varrandra med. Sedan ska vi allihopa, utom Jenny som ska tävla på Lördag, åka tåget till E-tuna och hitta hotellet. Med tanke på hur smidiga vi var sist vi skulle åka pendeltåg, så lär vi få vara ute i god tid, för jag är inte sugen på att leka idiot-turist igen, hehe. Sedan kommer Jenny till hotellet där vi antagligen mött upp med Julia för lite förkrök? Haha, sedan blir det Breeders-fest all night long. Enda frågan som kvarstår är, flyg hem, eller tåget direkt?

See ya'll

1 kommentar:

Anonym sa...

haha 1 år yngre en dig vad spelar det för roll?? bara att sattsa då ju!