19 oktober, 2008

Tajt


Jahapp, ska ringa till PU's stall imorrn o se om vi kan flytta min ena helg.
Jag ska ju nämligen till Eskilstuna och bo på hotell med Jenny och förhoppningsvis Marlene. Vi ska ju gå på Breeders Crown-festen som Hockeyligan fixar på Harrys där.
Marlene, som för övrigt blev vän med någon i Bonde Söker Fru på Facebook, som var från Lappland. Nu har hon tydligen bokat in en date med honom, så hon ska iaf ner till Sthlm. Där jag "mellanlandar".

Tjoho, här går det snabbt i svängarna.
Mitt härliga jobb, har tagit bort massa tider, why liksom?

Just det, igår var bland de sämta utgångarna ever, regn, stillasittande, och tjaffs. Trist som fan.
Dessutom så skämde en viss Desireé ut mig.... TWICE. Först genom o gå fram och fråga MER än vad jag bett henne fråga "lillen".. Sedan när hon drog upp fredagssmsen. Mia skämdes :P

1 kommentar:

Desireé sa...

hahahaha uch ja, jag kunde verkligen höra hur illa det lät sen :P, uch, leedsen :(. Men jag tror fredagssms killen mest var glad för att han fick pratat me dig så länge :)