12 oktober, 2008

Prestationsångest

När vi åkte hem idag, från banan, där jag jobbar idag. Så körde vi förbi "chefen", han såg sådär allvarlig ut idag. Då slog det mig, jag hade bara sopat halva gången, där jag nyss mockat. SHIT. Skulle vi vända eller strunta i det?

Vi struntade i det, och hoppas att han inte bryr sig.
Jag ska ju trots allt sopa alltihopa minst en gång till idag och sedan kratta.

Igår blev jag bjuden på fika-date. Intressant, men vi skippar nog det. Jag kan inte träffa någon som ser ut som min lillebror, det skulle ju se perverst ut på stan liksom.
"Hej, är detta din lillebror?"
"Nej, det är min fika-date"

No thanks, annars var det en del riktigt snygga killar där igår. Trevliga var dom med, inte de vanliga slisken som hänger där utan välklädda, stylade osv. Dolda Kameran?

1 kommentar:

Desireé sa...

ahahahahaha nej det är min fika dejt..haha