08 oktober, 2008

Intressant som sjutton :)

Vilken seg dag, goash. Jag blir verkligen en lam person när jag inte arbetar regelbundet.
Men hur som, ikväll ska jag, Titus och Dessigumman gå på Quiz, temat ikväll är byggnader. Ska bli intressant.

Dessan berättade att hon rensat luften lite, vilket antagligen är bra för alla parter inblandade..

Sedan måste jag påpeka hur intressant det ska bli att gå på festen om någon månad. Tycker det är lite modigt att bjuda in sitt ex som man bott med, skaffat hund med och skulle haft barn med, när man vet att det finns folk där som är lite intresserade. Men som sagt, lite krydda har aldrig skadat.
Iallafall så tackar vi för inbjudan, jag och D. :)

Shoppingresa måste planeras, likaså min E-tuna tripp med Jenny i November. Travfest med travfolk = slutar illa xD

1 kommentar:

Mia sa...

Jag har redan planerat shoppingen ;)