28 oktober, 2008

Denna dagen är äntligen slut

Började med en rejääääl åska inatt, så fick sova med kläderna på igen. Varför? Jo, stallet är ganska högt, slår det där så är det kört eftersom loftet är fullt med damm och hö, dvs brännbart material. Så förberedd på det värsta är man alltid.
Detta resulterade i en extremt kass dag ur min synvinkel, ville skrika, slåss och gråta hela dagen kändes det som. Alla var emot mig också... eller inbillade jag mig det kanske.
Klockan 1 slutade jag, gick och mötte Dessi och Gabbe samt drog omkring några timmar i stan. Köpte mig en ny jacka från BikBok, var säkerligen minst ett år sedan jag handlade där sist!

Sedan hem, somnade på studs. Vaknade av att pappa tjatade och puttade på mig när maten va klar, vilket gav honom en utskällning. Fläskfilen från Netto (a´ 49kr/kg) var god btw.

Efter det var det dags för övningskörning vilket faktiskt gick väldigt bra idag. Grattis till mig?
Sedan hem och kolla på House och Desperate Housewifes, och nu sitter jag här. Redo för sängen.

Godnatt!

Inga kommentarer: