30 september, 2008

Linn säger sitt..

Linn, alias Lillasyster, har nu sagt ifrån. Hon tycker att jag måste ha mig en karl, vilket nog kan stämma så vi säger inte emot än så länge. Men nu till frågan: Vart hittar man sådana?

Det är ju uppenbarligen inte i Halmstad, isåfall får dom vara rejält nyinflyttade eller ha varit gömda i någon källare i flera år..
Men det finns ju en del saker som talar emot ett manligt möte och det är:
* Min oförmåga att laga mat, och vilken kille i 22 års åldern ställer sig vid spisen varje kväll?
* Jag hatar att städa/planera/hålla ordning, vilket jag inser tillhör att vara vuxen. Men okej, vill jag dejta en pojkspoling går det nog an att vara slarvig :).
* Jag har ingen fritid.
* Jag gnäller massvis, på allt. Mestadels över hur ofta jag skadar mig eller hur fattig jag känner mig.

Men den absolut största orsaken till att jag inte kan trixa fram en kille är att han skulle inte få plats i sängen.. Där har nämligen en hund på 40kg/50 cm i mankhöjd installerat sig, behöver jag säga att när han rör sig får man flytta på sig!

Men OM, ja jag säger OM, någon nu mot förmodan skulle ha någon vettig karl i bra ålder i tanken, så för guds skull (och linns), meddela mig..

1 kommentar:

Desireé sa...

ahaha det va lite roligt, haha inlåst i en källare. om du har tur kanske någon heting flyttat hit nyss o börjat plugga =), inatt vill jag ha info om hur det gick me raggandet:D full fart!du får skaffa en äldre man som kan göra mat, deller någon i vår ålder som är mogen men ändå rolig, och kan städa. och gärna rik, och snygg o händig och lång och trevlig o sompassar upp på dig o tycker synd om dig när du slagit dig, och snygga kläder, gärna köpa kläder till idg, som inte är ego i sänge och som ger dig frukost på sängen,och som har en större säng o älskar att ha hunden vid fötterna, haha listan ka ngöras lång! du fpr satsa hrt på internet raggning så vi kan sålla ut småfisken direkt haha. kan du inte hitta en kille som är gömd i en källare, det hade varit nått att bocka av på listan sen:D