04 september, 2008

jag säger då det

Jag har tappat tron, tron på människan i dagens samhälle.
Varje dag när man jobbar får man se mer eller mindre intelligenta människor. Gud hjälpe vissa alltså!
Sedan finns det också överraskningar, som den där mannen som såg ut som en ( FÖRLÅT MIG FÖR DETTA!) självmordsbombare, med en massa svart skägg. Han förvånade mig en del, ren, väluttalad svenska och jävligt trevlig. Härligt!

Jaja, igår vare kåren. No comments typ.
Hittade ju mig en man, trodde jag. Han var 89a. Ush och fy på mia!
Men tyckte det lyckades ganska bra, fast Gabbe höll på att pajja allt i början "Det där, det är MIA hon är singel och kåt", Tack för det säger vi... Ha. Kände att kvällen var sen, drickan höll på att ta slut, kollade klockan. Shit, kvart i 9. HAHA

Trav på tvn nu, ska se Garland krossa Conny. WE LIKE!

1 kommentar:

Anonym sa...

smältost, Mia! Nice :)