22 september, 2008

Haha vilket ståhej :)

Hörrni, ta det lugnt. Jag och Josefine diskuterade bara två stycken som hänger omkring på travet igår och playar sönder allt och alla. Så Hannes, inget som du vet och Dessi du hade fel :).
Frågan är varför man pallar ligga med någon när det är sån stor ålderskillnad. Men tror ingen skulle fatta hälften av alla våra sms, vi är kung på att skriva skit. :).

Idag var det kul på travet, alla hälsade på mig och frågade om det gick bra i helgen. Kändes rätt kul. Johan satt dock o flabbade åt mig när jag körde ponnyn, sa ju i sommras att jag ville börja med större. Så gick det med det, men när man jobbar spelar det ingen roll :). Körde Lillan (vår egna) eftersom en del påstått att hon slagit bakut, vilket absolut inte är sant för vi har aldrig haft problem med henne hemma..

Hur som, imorgon ska jag på mitt efterlängtade besök hos doktorn. Sedan jag kom hem, 15 juni, så har jag varit sjuk ordentlig i omgångar, nu ska vi se vad det är med mig. Woohoo..
Sedan stallet igen och sedan Fetto.

Btw, en av stans farligaste män handlade idag, han var trevlig. Eller, inte sådär överdrivet, men tackade för sig osv. Men skulle aldrig vilja möta honom på natten i en gränd. huua..

Inga kommentarer: