25 september, 2008

en kväll på Kåren

Först trodde jag att kvällen skulle bli astrist, typ som det faktiskt är ibland där. Men jisses vad fel jag hade. Var fullt hela tiden i stort sett och en massa folk runt bordet.

Satt och spanade när Titus o Carro var på rökpaus, fick syn på en kille som jag och Dessi träffade för några veckor sedan. "FAN!", tänkte jag, för han går ju i samma klass som 89an.
Jajamensan, dröjde inte många minuter förrens mitt härliga hångel från Göteborg satt framför mig igen. Fast nu var det en enorm skillnad, jag var nykter!

Han var iofs trevlig och slängde luftpussar till mig, och när han ville ha uppmärksamhet sa han "Mia, ......". De andra kollade lite lustigt på honom eftersom han visste vad jag hette.

Men han hade ju ett grönt band, som jag. Bara att köra på ;).

1 kommentar:

Desireé sa...

haha jaaa just det det betyder ju leeeidg ;), ja jo lite sex o mys kan ju inte skada=D