03 augusti, 2008

Omoget värre

Jisses, efter en helg full med jobb och umgänge med några av mina favorit gossar och gummor så åkte man på trav, i godan ro.
Men blir så jävla less och irriterad när D ringer och berättar att en viss liten flicka, dock 2 år äldre, beter sig fjantigt.
Goash... nu är jag så jävla trött på att tiga också.

Du tycker vi är patetiska, guess what, du gör det inte lättare för dig :).
Angående min kompis, så har hon varken Klamydia eller har haft. Kanske vet vi detta för att hon är duktig och tar ett jävla ansvar! Att sedan jobba (gratis?) och dela ut saker på stan, är det något att förkasta? Nje, hon gör snarare samhället en tjänst och vad jag hörde så tog även du dig en kondom den där natten, hjärtat!

Appropå mig då som verkar vara ngt som du stör dig mycket på, så har du verkligen inte "träffat" mig. Aldrig någonsin och så ska det förbli. Du kan förresten få se msn konversationer, mobilfaktura och vad du nu vill se för att inse att det faktiskt inte var JAG som gjorde något fel. Förstår inte ens varför jag bryr mig..

Vem är du egentligen? Förutom en tjej, som jag faktiskt tycker synd om för att du inte förstår bättre. Du är äldre, men jag tror inte du är så mycket klokare i ärlighetens namn. Ledsen, men så är det.

OM du läser detta tjejen, så vet du att det är EXAKT dig det handlar om. Jag kommer säkert få ett rejält bitchigt inlägg på någon random sajt efter mig. Både jag och min kompis, som jag egentligen inte fattar varför du hyser agg mot. Men det blir bara ännu ett ämne att avhandla på listan över människor som inte kan se sanningen ordentligt.

Ciao.

Btw, jag hade en jävligt grym helg på jobbet.

Inga kommentarer: