09 augusti, 2008

Noll.Ett.Fem.Åtta

Igår var en lugn dag för telefonen, den låg i stort sett orörd hela dagen.
Inga pengar slösade, inga tjatiga SMS, ja frid och fröjd helt enkelt....

Sedan sa det bara PANG!
01.58 Trillade första Sms:et in, sedan var det 40 minuters manlig "Mia-Jakt".
Vad är det som gör en så poppis just efter klockan 2?

Okej, det började med att min chef godkände att jag har honom som ref på mitt CV,
sedan var the crazyness igång.

En massa sms av diverse människor som undrade vart jag jobbade, vart jag festade osv.
Underhållande och ganska gulligt.
Till råga på allt låg jag i en nybäddad säng hemma med lakan som luktade mysigt tvättmedel och bra musik i iPoden. Så jag trivdes nog, faktiskt.

Så går det när man inte sover en helgkväll, jag borde lärt mig för längesedan.

Inga kommentarer: