05 augusti, 2008

I mina gömmor...

"men va ihelvete har hon för probelm. det e fan som att läsa spanska samtiigt som tyska haha. fan hon får lugna sig nu. nu skickar jag mamma på henne haha. jaa men guud du e fan smartare än mig ju! jag fattar inte vad du gör med dina kunskaper kvinna!"
- Dessi, när hon ska peppa mig till att plugga.

---

"hahahahahahah åhfan där sprack mitt arguemnt haha, men du försåtr va djag menade .
ja jag får väl ha någon plugg kväll me dig,
typ plugga innan ett prov varva me film o godis haha .
nej men både historian o religion så säger du alltid as smarta saker o på vajre prov så går du tidigt så tänker jag shit kunde hon göra klart allt så fort men då har du inte ens gjort alla frågor fast att du hade kunnat om du tänkt eltie GAH "
- Dessi igen, när hon inser att jag faktiskt läste 4 språk på samma gång. Taktiken med att gå före alla andra var att gå på första tanken på svaren, dessutom att stressa alla andra.

---

"hehe yeah tack ;D Kul att du koM! hade inte vart lika dant utan dig fan"
- Doffe, efter att dom tjatat på mig i en och en halv dag att komma på fest.

---

"smokin'! :)"
- Travkille som får förbli anonym..

---


Mer "roliga" citat och kommentaret utlovas när jag orkar

Inga kommentarer: