22 augusti, 2008

"Håll käften och hångla"

Det är en replik värd att minnas, eller hur D. Kaxigt som fan, där gick poängen ner! :)

Jaha, ehm jag är trött, för att inte vara ärlig och säga dödstrött. Jobb är jobbigt, jag är inte van vid detta. Dessutom ingen sömn inatt heller, EH någon som känner sig träffad?
Nej just det, han läser inte, tur det för det vore måttligt pinsamt.
Höhöhhö är väl allt jag kommenterar.

efter jobbet hämtade D mig och var snäll o gullig, hon hade sagt till Dicken att det inte gick att ändra. go girl! xD
Sedan mötte vi hennes kusin i stan o gick o fikade. Mycket trevligt må jag säg, fast jag kände mig som årets sjukdom 2008. Hostar fortfarande mycket.

Iaf, sova en stund, sedan fixa iordning, sedan ett avsnitt Greek och sedan JOBBA igen :P
Goash, det är tur att septembers paycheck blir fet.

1 kommentar:

Jenny sa...

hoho, jag vet att man inte ska skratta åt andras olyckor, därför skrattar jag MED dig... kommer verkligen citera dig i framtiden "kände mig som årets sjukdom".. hoppas du kryar på dig snart!